
xa0 چه پست های ناخوشی گذاشتم تو این چندوقته ! :/محض عذرخاهی و رد شدن ازشون ، شما و خودم رو به یه متن زیبا مهمون میکنمxa0 "در همان خانه كاشان ، كه بچگی ام آنجا تمام شد ، خیلی مار دیده ام. یك روز نزدیك اطاق آبی بودم، گنجشكی غوغا كرده بود ، سرچینه بلند خانه كه از گلوله های هواخواهان نایب حسین روزن روزن بود ، ماری می خزید، به لانه گنجشك سر زده بود ، بچه گنجشك را بلعیده بود ، خواستم تلافی كنم ، تیر كمان دستم بود ، نشانه گیری ام حرف نداشت . اما هر چه زدم نخورد. و مار در شكاف دیوار تمام شد ، در یك اسطو...
ادامه مطلب
xa0 خداوندخداxa0تو این روزایی که از همه طرف خبرهای ناخوشایند میرسه، از همه طرف محاصره شدیم تو فضایی که مسمومه ..بیشتر هوامونو داشته باشxa0نذار تنهایی بار این تنهایی ها و زندگی ای که ناملایمتی هاش خیلی زیاد شده رو به دوش بکشیم ...کمکمون کن رو پای خودمون وایسیمنذار کم بیاریمxa0وقتی تلاشی میکنیم ، دستمونو محکمتر بگیر ...شرمندمون نکن پیش عزیزامون ، پیش خودمون ... xa0 هوای دلامونو با نسیم لبخند و آرامش خنک کن.. :)دلامونو تنها نذار.. :)دمت گرم :*xa0 xa0...
ادامه مطلب