با همه ی وجود میپذیرم که اشتباه از من بود ، من شروعش نکردم ولی میتونستم قبل از شروع شدنش تمومش کنم . میتونستم برای چندمین بار خودمو به خودم ثابت کنم . میتونستم به اندازه ی سن و عقلم رفتار کنم...
نشد
حالا
کاری که فکر کردم درسته رو انجام دادم ...
كه تواند مرا دوست بدارد
واندر آن بهره ی خود نجويد؟
صبح: خوبم . فقط از خودم شاکی ام. ولی خوبه، به شناخت جدیدی از خودم دست پیدا کردم.
خداوندخدا عاشق است...
ما را در سایت خداوندخدا عاشق است دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:17