حیات، نشئه ی تنهایی ست ...

خرید بک لینک

لعنت بهت سهراب
فقط توئی که میفهمی چی میخام
فقط توئی که نصفه شب میتونی به دادم برسی ...

دلم گرفته
دلم عجیب گرفته است ..
و هیچ چیز
مرا از هجوم خالی اطراف نمی رهاند
و فکر میکنم
که این ترنّم موزون حزن
تا به ابد
شنیده خاهد شد ...

کاش هیشکی نبود تو خونه
- میخندم و از خنده میترسم ... از اتفاق ظاهرن ساده .. از اتفاقی که نیفتاده ...

خداوندخدا عاشق است...

ما را در سایت خداوندخدا عاشق است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:17

صفحه بندی