حال ساده

خرید بک لینک

تو این چندوقت چهار بار مطلب نوشتم
یا پاک شده یا رفته تو ثبت موقت !
نمیدونم چرا :|

حس و حال عجیبی ندارم این روزا
عجیب نه ، ولی متفاوت چرا !
دلم قرص شده یه جورایی
به خودم ، آینده م ، احساسم
احساس خوبیه
خیلی خوب
فقط
هنوز نیازمند تنهایی ام
شبهایی که تنها باشم زیر یه سقف و دورم یه چهاردیواری ، که خودم باشم و خودم ... که حتا خودمم نباشم گاهی ...
نمیدونم کی بدست میاد
امیدوارم دیر نباشه
میترسم از روزی که ندونم چطور از تنهاییم لذت ببرم
روزی که دیگه بلند شعر و آهنگ خوندن و خندیدن و گریه کردن و زل زدن به سقف بهم آرامش نده ...


پ.ن: امیدوارم امسال روزهای بهترترترتری رو داشته باشیم :) به قول رسول ، همه ی موجودات دنیا :))
پ.ن2: زندگی با همه ی دردهاش ، رسم خوشایندی ست .. نه !؟ :)

خداوندخدا عاشق است...

ما را در سایت خداوندخدا عاشق است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 5:17

صفحه بندی