سخته که سخت نگیرم !

خرید بک لینک

کاش آدما رو با ذهنیت قبلی قضاوت نکنیم
گاش تغییراتو ببینیم
کاش بفهمیمشون
و البته
اینکه کسی مثل ما نیست ، دلیل بر این نیست که خوب نیست ...

پ.ن: خونواده ، همونقد که عزیزه ، میتونه آزاردهنده هم باشه ...
پ.ن: تو که ادعا میکنی میشناسی منو، ، وقتی کوتاه جواب میدم و خرفی نمیزنم بدون که اونموقع حوصله ندارم . هی پشت سر هم پیام و وویس نفرست . اونم از حال افسرده ات !

خداوندخدا عاشق است...

ما را در سایت خداوندخدا عاشق است دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: پنجشنبه 1 تير 1396 ساعت: 5:59

صفحه بندی